orsayeesti@gmail.com

Müügitingimused

Üldsätted

  1. Käesolevad ORSAY Eesti e-poe (edaspidi: e-pood) müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad Orsay Eesti e-poest www.orsay-fashion.ee ostmisel. Kauba müüja on GARMENTS TRADE OÜ (edaspidi: müüja), aadress Kasemetsa küla, Saku vald, Harjumaa registrikood 12119010, e-posti aadress orsayeesti@gmail.com. Tingimused kehtivad kõigi isikute (edaspidi: klient) ja müüja vahel ORSAY Eesti e-poe vahendusel kauba ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
  2. Müüjal on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused Orsay Eesti e-poe lehel www.orsay-fashion.ee. Kui klient esitas tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse kliendi ja müüja õigussuhtele tellimuse esitamise ajal kehtinud tingimusi.
  3. Kliendil on võimalik enne ostu sooritamist müügitingimustega tutvuda ning klient nõustub e-poest ostu sooritamisel tingimustes sätestatuga.
  4. Tingimustele lisaks kohaldatakse e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.

Ostmine

  1. Tooteid saab klient osta ORSAY Eesti e-poest külalisena.
  2. Klient valib e-poest välja soovitud tooted ja lisab ostukorvi.
  3. Klient valib tarneviisi.
  4. Klient kinnitab ostukorvi ja tasub kauba eest internetis valides sobiva panga pangalingi. Kauba eest tasutakse eurodes. Klient kontrollib enne arve tasumist, et arves toodud andmed vastavad tema soovile.
  5. Pärast kauba eest tasumist tuleb kliendil vajutada lingile "Tagasi kaupmehe juurde".
  6. Ostu ja Makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile e-kirjaga kinnituse ja arve.
  7. Müüja ja kliendi vahel jõustub müügileping alates kliendi poolt tasutud ostusumma tervikuna laekumisest Müüja arvelduskontole.
  8. Kaupade eest, mida ei õnnestu komplekteerida, maksab Müüja kliendile raha tagasi hiljemalt 14 päeva jooksul.

Kauba hind, maksevõimalused

  1. Kõik ORSAY Eesti e-poes müüdavate kaupade hinnad on näidatud eurodes ning sisaldavad käibemaksu.
  2. Klient tasub ostu eest ettemaksuna kauba müügihinna ning kohaletoimetamise tasu täies ulatuses. Orsay e-poes saab tasuda endale sobiva pangalingi kaudu. Tasumine toimub väljaspool e-poodi turvalises keskkonnas Maksekeskus AS vahendusel.Müüjal puudub ligipääs kliendi panga andmetele.
  3. Juhul, kui Klient valib ostetud kaubale Tartu ORSAY kauplustesse ise järele tulemise, ei lisandub müügihinnale kauba kohaletoimetamise tasu.
  4. Kauba eest saab tasuda ORSAY Eesti e-poe veebikeskkonnas näidatud viisidel.

Kauba kättesaamine

  1. Kaupa saab tellida Tartu kauplustesse, SmartPOSTi või Omniva pakiautomaati. 
  2. Müüja ei vastuta kliendile tekitatud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia arvest või unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud.
  3. Kauba kohaletoimetamisel kliendi poolt valitud SmartPOSTi või Omniva pakiautomaati lisandub kauba hinnale kohaletoimetamise tasu 3.99 €. Juhul kui ostukorvi summa on suurem kui 45 eurot, kohaletoimetamise tasu ei lisandu. Ostetud kaup saabub peale müügilepingu jõustumist pakiautomaati 2-3 tööpäeva jooksul. Kauba maksimaalne tarneaeg on 3 tööpäeva.Kauba kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi.Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse pakiautomaadi unikaalse koodi ning selle alusel on kaup kätte saadud.Juhul, kui klient ei ole hoiutähtaja möödudes pakiautomaadist kaupa vastu võtnud, loeb müüja, et klient on tellimusest loobunud ning müüja tagastab kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.
  4. Kauba kontroll. Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras, tuleb sellest koheselt teavitada müüja klienditeenindust. Müüja vastutab kliendi poolt ostetud kauba eest selle transportimise jooksul. Kauba kättesaamise hetkest läheb kauba kahjustumise või kadumise risk üle kliendile.

Kliendi isikuandmete töötlemine

  1. Müüjal on õigus töödelda kliendi poolt esitatud isikuandmeid ja ostude andmeid kooskõlas kehtivate õigusaktidega ulatuses, mis on vajalik eelkõige kliendi poolt e-poes esitatud tellimuse täitmiseks.
  2. Müüja töötleb kliendi isikuandmeid järgmistel eesmärkidel:
    1. e-poes esitatud tellimuse täitmine;
    2. e-poe kliendisuhete haldamine ja kliendiga suhtlemine;
    3. kliendi päringutele vastamine;
    4. õigustatud huvi;
    5. tarbijaharjumuste uurimine;
    6. müügistatistika koostamine;
    7. e-poe teenuste haldamine ja arendamine.
  3. Müüja rakendab kõiki meetmeid (sh administratiivsed, tehnilised ja füüsilised meetmed) kliendi isikuandmete kaitsmiseks. Juurdepääs andmete muutmiseks ja töötlemiseks on ainult selleks volitatud isikutel.
  4. E-poest külalisena ostmisel registreeritakse kliendi ees- ja perekonnanimi, e-posti aadress, telefon. 
  5. E-poes külalisena ostu sooritanud klientide isiku- ja ostuandmeid säilitatakse 3 aastat arvates ostu sooritamisest. Peale nimetatud tähtaja saabumist isikuandmed kustutatakse automaatselt.
  6. Kliendil on igal ajal õigus saada Müüjalt enda kohta käivaid isikuandmeid, nõuda kliendi isikuandmete parandamist ja ülekandmist ning isikuandmete töötlemise lõpetamist. Taotlused palume esitada elektrooniliselt Garments Trade OÜ-le e-posti teel orsayeesti@gmail.com. Eesmärgiga tagada isikuandmete töötlemise turvalisus, peab kliendi taotlus olema digitaalselt allkirjastatud. Müüjal on õigus jätta kliendi taotlus rahuldamata, kui kliendi isikusamasust ei ole võimalik tuvastada või isikuandmete edastamine ei ole turvaline.
  7. Müüjal on õigus e-poes registreeritud isikuandmetele teostada profiilianalüüsi, et paremini mõista klientide ootusi ja sellest tulenevalt pakkuda paremaid kaupu ja teenuseid võimaldades otseturunduse täpsemat suunamist.
  8. E-poes on isikuandmete vastutavaks töötlejaks Garments Trade OÜ. Garments Trade OÜ-l on õigus edastada isikuandmeid e-poe koostööpartneritest volitatud töötlejatele eesmärgiga pakkuda klientidele parimat teenust. Volitatud töötlejatel on õigus isikuandmeid töödelda ainult müüjalt saadud juhiste järgi ning volitatud töötlejatega on sõlmitud lepingud isikuandmete konfidentsiaalsena hoidmise kohta.
  9. Juhul, kui klient leiab, et Orsay e-poe teenuse raames rikutakse isikuandmete töötlemisel kliendi õiguseid, on kliendil õigus pöörduda Garments Trade OÜ poole e-posti teel orsayeesti@gmail.com, Andmekaitse Inspektsiooni ja kohtu poole.

Küpsiste kasutamine

  1. E-pood kasutab küpsiseid. Küpsis on pisike tekstifail, mille veebilehitseja salvestab automaatselt kliendi poolt kasutatavasse seadmesse. Küpsiseid kasutatakse teabe kogumiseks selle kohta, kuidas klient e-poodi kasutab, eesmärgiga pakkuda kliendile paremat kasutajakogemust.
  2. E-poes kasutatakse järgmisi küpsiseid:
    1. seansiküpsised, mille eesmärk on võimaldada e-poe kasutamist;
    2. püsiküpsised, mille eesmärk on pidada meeles kliendi valikuid e-poes.
    3. kolmanda osapoole analüüsiküpsised, mille eesmärk on turundussuhtluse optimeerimine.
  3. Klient võib oma seadmetesse salvestatud küpsised kustutada ja/või blokeerida, muutes oma veebilehitseja vastavaid seadeid. Küpsiste mittekasutamisel ei pruugi e-pood plaanipäraselt töötada ja/või osad funktsionaalsused ei pruugi olla kliendile kättesaadavad.
  4. Lisaks analüüsiküpsiste kasutamisele kasutab e-pood piksleid (pixel tags, web-beacons), mille abil jälgitakse e-poe www.orsay-fashion.ee kasutust. Seda tehes ei töödelda isiku tuvastamist võimaldavaid andmeid.

Kauba tagastamine, lepingust taganemine ja tagasimaksed

  1. Kliendil on õigus põhjust esitamata lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamisest. 
  2. Kauba tagastamiseks peab klient täitma kaubaga kaasas olnud toodete tagastamise lehe ning edastama selle koos kaubaga Orsay Kristiine kauplusesse (tegevuskoht Kristiine keskus, Endla 45, Tallinn) või Tartu Lõunakeskuse Orsay kauplusesse (tegevuskoht Lõunakeskus, Ringtee 75, Tartu) või Tartu Tasku Orsay kauplusesse (tegevuskoht Tasku keskus, Turu 2, Tartu) või kauba kättesaamiseks kasutatud SmartPOSTi või Omniva pakiautomaadi kaudu (kasutades sama uksekoodi, mis paki kättesaamisel).
  3. Klient on kohustatud taganemisõiguse kasutamisel tagastama kauba müüjale hiljemalt 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse esitamisest.
  4. Klient võib kasutada lepingust taganemise õigust, kui kaup on kasutamata ja rikkumata. Soovitame kliendil kõik kaubad, mida ta soovib tagastada, saata tagasi või kohale toimetada ühe korraga. Soovitame tagastada kaubad originaal-transpordipakendis.
  5. Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja rikkumata. Kliendil on õigus kaubaga tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapäraselt poes ning klient vastutab kaubaga tutvumisel kauba väärtuse vähenemise eest, kui ta on kaupa kasutanud eeltoodust muul viisil. Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (nt aluspesu, ujumis- ja päevitusriided, sukad, parfüümid) 14-päevane taganemisõigus ei kehti.
  6. Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab müüja kliendile ostusumma mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest müüjale. Tagasimakse tehakse tagastuslehel märgitud pangakontole.
  7. Juhul, kui klient on tagastatavat kaupa rikkunud või kahjustanud tahtlikult või hooletuse tõttu, on müüjal õigus keelduda kauba tagasi võtmisest või nõuda tekitatud kahju hüvitamist.

Kauba vahetamine

  1. Kliendil on õigus e-poest ostetud kaup ümber vahetada Tallinna ja Tartu kauplustes teise kauba vastu, mis on vähemalt samas vääringus kui vahetatav kaup. 
  2. Kui klient soovib vahetust teostada e-poe kaudu, siis tuleb läbida tagastuse protsess. Klient täidab ostuga kaasas olnud tagastuslehe ja saadab mittesobiva toote Müüjale tagasi. Uue toote saamiseks tuleb sooritada e-poest uus ost. 

Pretensioonide esitamine ja vastutus

  1. Müüja vastutab ostetud kaubal ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates kauba kliendile üleandmisest.
  2. Kliendil on soovitatav esitada pretensioon e-posti teel aadressile orsayeesti@gmail.com, Tallinna Orsay kauplusesse (tegevuskoht Kristiine keskus, Endla 45, Tallinn), Tartu Tasku Orsay kauplusesse (tegevuskoht Tasku keskus, Turu 2, Tartu) või Tartu Lõunakeskuse Orsay kauplusesse (tegevuskoht Lõunakeskus, Ringtee 75, Tartu). Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, kaubal ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.
  3. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
  4. Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.
  5. Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http://www.tarbijakaitseamet.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.

Tarnime lähimasse pakiautomaati

Vaata pakiautomaatide asukohtasid

14-päevane taganemisõigus

Tagastamisega seotud postikulud tasume meie

Kauplused avatud

E-P 10-21 (Tasku ORSAY P 10-18)